Zdravlje i Bilje
26
Avg

Novosti

Ovo je stranica novosti gde možete naći najsvežije vesti vezane za naš sajt i oblast zdravlja i bilja.


Vesti:


26
Avg

Aktiviran je sajt

Aktiviran je sajt i polako punimo podacima. Slobodno nas kontaktirajte i komentarišite na stranicama. Čujemo se uskoro!

6
Dec

Limun pojačava dejstvo čaja

Istraživanje sprovedeno na američkom univerzitetu, pokazalo je da male količine limunovog soka, mogu da pojačaju lekovita svojstva zelenog čaja, već poznatog po pozitivnim efektima na zdravlje ljudi. Katehini koje sadrži ova biljka smanjuju opasnost od pojave raka, srčanog i moždanog udara. Kada se limun doda u ovaj napitak, organizam bolje apsorbuje katehine, antioksidante koje sadrži zeleni čaj.

6
Dec

Prokelj-borac protiv raka

Mnoga istraživanja pokazala su da je prokelj posebno koristan u sprečavanju u sprečevanju nastanka raka, jer sadrži hemikalije koje veoma uspešno deluju u borbi protiv te bolesti. U našoj zemlji to je gotovo nepoznato povrće, pa se zato gaji u malim količinama. Smatra se da konzumiranje prokelja najefikasnije sprečava rak debelog creva.

6
Dec

Beli luk i med-tandem za dobro zdravlje

Lekovita moć belog luka i meda odavno je dokazana. Kada se unose u organizam mogu da pomognu u lečenju doslovce svakog oboljenja. Beli luk deluje preventivno na razvoj malignih bolesti, sprečava stvaranje krvnih ugrušaka, snižava holesterol i krvni pritisak, normalizuje ubrzan rad srca, podstiče rad jetre, bubrega i prostate. Rame uz rame sa ovom riznicom zdravlja stoji med-čudesni eliksir iz pčelinjih proizvoda, koji krepi organizam, jača i čisti krv, leči plućne bolesti...

6
Dec

Artičoka podstiče rad jetre

Artičoka štiti jetru od upala i infekcija, podstiče njen rad i regeneraciju, pomaže izlučivanje toksičnih materija iz organizma i lečenje hepatitisa. U tradicionalnoj medicini artičoka se koristila za podsticanje apetita, lečenje loše probave, hroničnih upala jetre i bubrega, žučne kese...

Prikaži/Sakrij Komentare / Prikaži/Sakrij Formular komentara

Ima 1 komentar
Aleksandar
April 03, 2008 - 22:39
asd asd asd

Prikaži/Sakrij Formular komentara