Oznaka: Istraživanje
Pronađeno: 3
- Limun pojačava dejstvo čaja / Vesti 6. Dec. 2008. : 11:58 - [2131]
Istraživanje sprovedeno na američkom univerzitetu, pokazalo je da male količine limunovog soka, mogu da pojačaju lekovita svojstva zelenog čaja, već poznatog po pozitivnim efektima na zdravlje ljudi. Katehini koje sadrži ova biljka smanjuju opasnost od pojave raka, srčanog i moždanog udara. Kada se limun doda u ovaj napitak, organizam bolje apsorbuje katehine, antioksidante koje sadrži zeleni čaj. - Nije crna kao što izgleda - Kafa / Lekovito bilje 21. Dec. 2008. : 14:13 - [10828]
Piše: D. Z. Oni koji ne preteruju sa kafom (3-4 šoljice dnevno) smanjuju rizik da obole od dijabetesa tip 2, raka debelog creva, Parkinsonove bolesti, da dobiju kamen u žuči, a u odnosu na kafomrzce bolje su raspoloženi i duže mogu da održe koncentraciju. Ovo su rezultati istraživanja sprovedenih tokom proteklih pola veka koja su nedvosmisleno potvrdila da umerenost u ispijanju kafe ne nosi značajnije rizike čak ni kada je reč o zdravlju trudnica i srčanih bolesnika. Zbog svega crni napitak i nije tako crn kao što neki misle! - Pet super namirnica za smanjenje apetita / Zdravlje 10. Jan. 2010. : 16:41 - [7587]
Milijarde dolara širom sveta troše se na proizvode za mršavljenje. Međutim, postoji bolji i jeftiniji način za skidanje kilograma. Najnovije istraživanje pokazuje da vam više od desetak uobičajenih proizvoda koji su dostupni u svakoj prodavnici, može pomoći u borbi protiv gladi i želje za slatkim.Reč je o namirnicama koje će vam poboljšati metabolizam i pomoći u skidanju kilograma. Kada idući put budete išli u kupovinu namirnica, ponesite sa sobom novi spisak na kome će se nalaziti ovih pet namirnica.
Detalji strane
Jedna reč: istraživanje, namirnica, koje, kada
